Katalizatorji
OBNOVA BENCINSKIH KATALIZATORJEV
Ugodno in kvalitetno vam lahko obnovimo vse vrste katalizatorjev.
Kako obnovimo katalizator?
Katalizator je lahko bencinski ali dieselski. Obstajajo različnih oblik, in sicer okrogli, ovalni, elipsa ter ostale oblike in dolžine. Pri tem katalizator ohrani originalno ohišje in s tem svojo natančnost.
V ohišje vstavimo novi kovinski katalitski vložek. Tako lahko obnovimo vsak katalizator, ki izpolnjuje ekološke zahteve od EURO 2 do EURO 6 za bencinske motorje.
Večina katalizatorjev je skupaj z izpušnim kolektorjem. Originalni kolektorji so zelo kvalitetni, zato jih ni potrebno zamenjati, saj obnovimo samo spodnji del katalizatorja.
Na trgu se pojavlja veliko novih konkurenčnih katalizatorjev, katerih cena je zelo nizka. Sam katalizator vsebuje ceneno keramiko, katera že po kratkem času razpade. Tudi sama montaža teh izdelkov je zelo otežena, saj so netočno izdelani.
Mi vam lahko obnovimo še tako zahtevne katalizatorje, kateri so primerljivi z originalom!
STANDARDI OBNOVE:
- DO LETA 2000-EURO 2
- OD LETA 2000 do 2006- EURO3
- OD LETA 2006 do 2009- EURO4
- OD LETA 2009 dalje EURO5
KATALIZATORJI ZA VOZILA NA PLIN!
Ali ste vedeli da se pri predelavi avtomobila katalizator poškoduje?
Tudi na to smo pripravljeni! Ponujamo vam kovinski katalizator, saj je odporen na visoke temperature. S tem si boste zagotovili nemoteno delovanje vašega jeklenega konjička. Slike poškodb katalizatorja pri predelavi na plin:
OBNOVA DIZELSKIH KATALIZATORJEV
Obnova dizelskih katalizatorjev poteka povsem enako kot pri bencinskih.
Razlika je samo v drugačni strukturi celic katalizatorja in nanosu plemenitih kovin. Pri dizelskih katalizatorjih je odvisno v kakšnem sistemu so vgrajeni. Če se uporabljajo samo za čiščenje izpušnih plinov (brez DPF filtra) obnavljamo po standardih EURO-2 ali EURO-3.
Če katalizatorji opravljajo funkcijo tudi segrevanja izpušnih plinov – regeneracijo DPF filtra obnavljamo po standardih EURO-3 do letnika vozil 2006. Za novejša dizel vozila po letu 2007, ki imajo vgrajen DPF filter pa obnavljamo po standardu EURO-5 najnovejša pa po standardu EURO 6.
Pomembno vlogo pri čiščenju DPF-FAP filtra ima katalizator, ki je nameščen pred filtrom. Uporabljamo ga kot element za povišanje temperature plinov, kateri zagotovi, da se v njem izvajajo kemijske reakcije. Če je katalizator iztrošen ali odstranjen zaradi poškodb, se plini ne segrejejo na temperaturo, ki bi omogočala regeneracijo (čiščenje) filtra. Takšen katalizator lahko očistimo ali obnovimo z metodo suhega čiščenja v pečeh
SUHO ČIŠČENJE KATALIZATORJA V PEČEH:
OBE METODI IZVAJAMO V NAŠEM PODJETJU!
OBNOVA POŠKODOVANEGA KATALIZATORJA Z NOVIM KOVINSKIM:
ŠPORTNI UNIVERZALNI KATALIZATORJI
Serijski (keramični) katalizatorji imajo gostoto celic (400-600 celic). Zaradi svoje oblike in gostote celic zmanjšajo pretok izpušnih plinov in posledično zmanjšajo moč motorja.
OBNOVIMO ORIGINALNI KATALIZATOR S ŠPORTNIM KOVINSKIM VLOŽKOM.
Pri predelavi originalnega katalizatorja v športnega, zamenjamo samo originalno keramično satovje katalizatorja z novim kovinskim satovjem, katerega vstavimo v originalno ohišje. Pri tem postopku so posegi skoraj nevidni, zato ni potrebno opravite nobene homologacije.
UNIVERZALNI KATALIZATOR
Univerzalni katalizator se uporabi za vgradnjo različnih tipov avtomobilov. Njegova oblika zagotavlja, da ga lahko prilagodimo vozilu. Naši univerzalni katalizatorji imajo kovinski vložek, kateri je odporen na udarce in poškodbe, ki nastanejo ob nepravilnem delovanju. Izdelani so iz nerjaveče pločevine za standarde EURO 2-3-4-5 bencinske in diesel Euro 2-3. Katalizatorji so dobavljivi v okroglih in ovalnih oblikah.
IZOGIBAJTE SE CENENIM KATALIZATORJEM SAJ NE DELUJEJO PRAVILNO!
KONTAKT
STRAJNAR-KAT d.o.o.
Križ 219a, 6210 Sežana
Slovenija
T +386 (0)5 764 22 20
M +386 (0)41 810 010
F +386 (0)5 764 22 20
E info@strajnar.si
Davčna številka: SI32581840